COVID-19 Regulment

STANDARDE DE SIGURANȚĂ

Festivalul Stelele Aurii a acordat întotdeauna prioritate siguranței și bunăstării tuturor celor care participă la competițiile noastre. În lumina pandemiei COVID-19, siguranța rămâne prioritatea noastră principală. Monitorizăm cu atentie informațiile oficiale de la autoritățile sanitare, cum ar fi Directia de Sanatate Publica si normele Ministerului Culturii  . Adoptarea celor mai bune masuri de preventie si distantare, conform recomandărilor DSP, este cea mai bună modalitate de a preveni răspândirea oricărei boli. În sprijinul acestor practici, implementăm măsuri preventive suplimentare proactive pentru a proteja sănătatea și siguranța dansatorilor, profesorilor de dans, angajaților, familiilor și prietenilor.

Pentru a organiza in siguranta evenimentul, am adoptat un set de reguli si masuri ce trebuie respectate in cadrul editiei de la Bucuresti 26-28 noiembrie 2021.

ACCESUL

  1. Masca trebuie purtata corect pe toata perioada concursului, mai putin de catre copii in timpul evolutiei de pe scena.
  2. Se va limita accesul spectatorilor pana la 30 % din capacitatea salii.
  3. Accesul dansatorilor cu varste pana in 12 ani (neimpliniti) este permis fara test.
  4. Accesul dansatorilor cu varste mai mari de 12 ani este permis numai cu un test antigen sau certificatul verde efectuat la o clinica.
  5. Accesul coregrafilor este permis atat cu certificat verde, cat si cu test rapid (decontat de catre organizatori)
  6. Accesul spectatorilor este permis numai cu certificat verde.
  7. Accesul in sala de spectacol se face cu maxim 50 minute inainte de programarea momentului artistic prevazut in desfasurator.
  8. Hotelul dispune de un lobby generos, dar limitat, care poate deservi pentru o zona de asteptare pentru cei ce nu pot intra in sala.
  9. ESTE RECOMANDAT ca un copil sa fie insotit doar de un singur adult pentru a nu aglomera spatiul.

TRANSMISIUNE LIVE

  1.  Evenimentul va fi transmis live pe site-ul nostru, asadar fiecare parinte ce nu poate intra in sala poate urmari live evolutia copiilor.
  2. Deasemenea evenimentul va fi transmis pe plasme amplasate in zone separate pentru cei ce nu doresc sa intre in sala de spectacol.
  3. Echipa foto / video va putea pune la dispozitie in zona lobby-ului un stand de la care se pot achizitiona fotografii si inregistrari

FESTIVITATILE DE PREMIERE

  1. Festivitatile de premiere se vor face frecvent, la un interval de 1-2 ore pentru a nu aglomera spatiul.
  2. Festivitatea de premiere va fi transmisa deasemenea live.
  3. Echipa Foto va surprinde toate momentele premierii , pozele vor fi incarcate ulterior pe pagina de facebook a competitiei pentru a fi accesibile tuturor.

SALA

  1. Sala va fi dotata cu covor de balet, scenotehnica, lumini si tot ce este necesar pentru desfasurarea in cele mai bune conditii.
  2. Evenimentul se va desfasura in cadrul Rin Grand Hotel , Sala Bucuresti A+B (1.000 mp) , Sala Brasov , Sala Cluj si Zona Expo, in conditiile si la standardele cu care ne-am obisnuit la fiecare editie.

CE SE INTAMPLA DACA EVENIMENTUL NU SE POATE DESFASURA?

Aceasta este cea mai frecventa intrebare.
Daca evenimentul nu se va putea desfasura si se vor aplica noi masuri, avem 2 variante :

  1. RESTITUIREA taxelor – taxele se vor putea restitui la cererea participantilor / cluburilor.
  2. REPROGRAMARE – evenimentul poate fi reprogramat (in cazuri exceptionale) in data de 11-13 februarie 2022 (sala este rezervata ca si solutie de backup) in aceeasi locatie – Rin Grand Hotel Bucuresti.  * Taxele pot fi utilizate pentru data reprogramata.

TEST RAPID ANTIGEN
Testul rapid antigen poate trebuie efectuat la o clinica.
Putem recomanda Clinica Sante (Pret rapid antigen 49 lei)
https://www.clinica-sante.ro/

TAXE

Va reamintim ca Taxele se achita DUPA finalizarea inscrierilor, intre 5 si 12 noiembrie 2021.
Pentru o evidenta mai clara si pentru a ne organiza mai bine recomandam inscrierea timpurie, inainte de data de 5 noiembrie.

____________________________________________________

Festivalul Stelele Aurii va urma toate recomandările Ministerului Culturii, DSP și ale departamentului local.

Protocoalele se pot modifica pe măsură ce se modifică instrucțiunile și restricțiile de siguranță.

DECLARATIE COVID-19 – Toți reprezentanții studioului (director și instructori) și tutorii participanților trebuie să semneze o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu au avut contact cu persoane infectate înainte de sosirea la competiție.

VERIFICĂRI DE TEMPERATURĂ – Tot personalul FDSA va fi verificatinainte de competitie cu o zi și va purta măști. Tuturor participantilor li se va lua temperatura la intrarea in locatie. Oricine are o temperatură de 37.3 Grade Celsius sau mai mare nu va avea voie să intre în locatie.

MASCA OBLIGATORIE – Toți participanții din orice zonă publică (inclusiv curte interioara, sala de schimb, sala de spectacol, toalete) va fi obligat să poarte masca de protectie. Doar dansatorii își pot scoate măștile pentru spectacolul de pe scenă daca doresc acest lucru.

Purtarea mastii pe scena nu va duce la depunctarea dansatorilor , nu va fi luata in calcul expresia fetei in timpul concursului, pentru o punctare cat mai corecta. Ne rezervăm dreptul de a interzice intrarea / eliminarea oricui nu purta masca in incinta evenimentului.

CAPACITATE LIMITATĂ – Fiecare dansator poate fi însoțit doar de un tutor. Fraților, familiei extinse și prietenilor care nu participa in competitie nu li se va permite accesul acces. Cei din categoriile de sănătate cu risc crescut sunt rugati să nu participe in cadrul evenimentului. Evenimentul va fi transmis on line prin live streaming, cu ajutorul unei echipe profesioniste cu 4 camere HD, pentru ca cei ce nu pot participa la concurs sa poata urmari spectacolul in timp real.

PROGRAMARE – Momentele din concurs vor fi programate în segmente mici de timp pe tot parcursul weekendului. Fiecare moment va avea o ora de intrare in concurs (fiecare moment va avea un numar de concurs, o ora de intrare si o ora de iesire). In sala evenimentului vor avea acces un numar limitat de dansatori / coregrafi pentru a putea pastra o distanta considerabila. Fiecare zona de asteptare din sala va fi marcata , iar echipa FDSA va dirija si va controla cu atentie persoanele care intra si care ies. Sala Main stage va avea o zona de intrare si o alta zona de iesire, pentru a putea crea un flux fluid . Vom încerca tot posibilul sa facem un program normal, menținând capacitatea limitată în conformitate.

Vă rugăm să vă pregătiți dansatorii și familiile lor pentru acest lucru. Pentru ca evenimentul să se desfășoare fără probleme, toate momentele trebuie să fie capabile să se desfășoare în timp util ( timpul alocat fiecarui moment. Juratii nu vor deduce niciun punct pentru purtarea măștilor, costumelor, părului etc.

PREMII – Premierile vor fi organizate des, din ora in ora, urmate de o mica pauza de dezinfectare a scenei si de aerisire.

FESTIVITATEA DE PREMIERE – Festivitatea de premiere va fi transmisa live, Echipa Foto va publica toate fotografiile de la premiere pe pagina de facebook a competitiei.

Diplomele de participare ale fiecarui dansator vor fi primite in ziua evenimentului.

DEZINFECTAREA SUPRAFETELOR – DEZINFECTAREA suprafetelor se va face frecvent cu dezinfectanti aprobati de Ministerul Sanatatii. Aceasta dezinfectare include scena, vestiarele, băile și holul.

SPAȚIU DE SCHIMBAT – Spațiul de schimb si incalzire va consta in 2 Sali a cate 400 mp fiecare ce va permite distantarea dansatorilor. Accesul parintilor in zona de schimb/ precum si in zona de Main stage este interzis. Este obligatorie purtarea mastii in interiorul salilor, sar si la exterior . Accesul cu mancare in zona vestiarelor si a Main Stage ului este interzis.

COSTUME – Pentru a reduce timpul de schimb si pregatire va rugam sa aduceti dansatorii daca se poate deja schimbati si pregatiti de a intra pe scena

SPĂLAREA MÂNILOR – Vă rugăm să vă spălați frecvent pe mâini. Vom asigura dezinfectanti pentru maini  in fiecare sala si la intrarea in spatiul Colonial Club Cernica.

DISTANȚAREA SOCIALĂ – Distanțarea socială se va pastra pe toata durata evenimentului , atat la exterior cat si la interior. Dupa participarea pe scena a dansatorilor, acestia sunt rugati sa paraseasca locatia evenimentului pentru a nu aglomera spatiul.

ACCESUL – accesul in locatie se va face cu maxim 50 de minute inainte de eveniment, nu mai devreme.

LIVESTREAMING – Evenimentul va fi transmis on line pe platformele de live streaming si pe site-ul competitiei. Recomandam parintilor sa lase dansatorii singuri impreuna cu coregrafii pentru a putea participa la eveniment.

In cazul in care din motive ce nu tin de noi precum carantinarea locatiei sau restrictii impuse, ne rezervam deptul de a schimba locatia evenimentului sau de a schimba data evenimentului petru o desfasurare in siguranta a evenimentului (11-12-13 februarie 2022).

In cazul anularii evenimentului, orice participant poate solicita restituirea taxelor de concurs, sau poare utiliza taxele pentru editia reprogramata a evenimentului (11-12-13 februarie 2022)

Orice schimbare va fi anuntata atat prin e-mail (newsletter) cat si prin intermediul platformelor de socialezare facebook / instagram sau telefonic.